همه چیز درباره مکمل مو و ناخن فیتو فانر

توسط در 6ام بهمن, 1402 منتشر شدبازدیدها: 252

مقدمه

قرص فیتو یکی از شناخته شده‌ترین مکمل‌های مو و ناخن در دنیا است که به خاطر تأثیر قابل توجهش در تقویت مو‌ها و رشد ناخن‌ها از محبوبیت بالایی برخودار است.

برخلاف تصور رایج، ریزش مو موضوعی نیست که تنها مردان با آن سر و کار داشته باشند. مطالعات نشان می‌دهد که بیش از 50 درصد زنان با افزایش سن، از نازک شدن مو‌ها رنج می‌برند. همچنن عموماً زمانی که بسیاری از زنان به سن 40 سالگی می‌رسند، قبلاً متوجه ریزش مو و ضعیف شدن آن شده‌اند.

قرص فیتو چیست؟

فیتو فانر کپسولی حاوی تمام مواد طبیعی و معدنی مورد نیاز برای جبران کمبود مواد مغذی و تقویت مو‌ها و ناخن‌ها است. برخلاف اکثر مکمل‌های بدون نسخه مو که از عناصر گیاهی مانند عصاره بامبو برای تقویت رشد مو استفاده می‌کنند، Phytophanere از روغن‌های ضروری از جمله روغن جوانه گندم به همراه مولتی ویتامین و اسید‌های چرب ضروری فرموله شده است. انواع ویتامین‌هایB، ویتامین C و ویتامین E، روغن هویج، زینک و دیگر عصاره‌های طبیعی همچون روغن گل گاوزبان، امگا 3 و امگا 6 تنها برخی از مواد مغذی تشکی‌دهنده کپسول فیتو فانر هستند.

قرص فیتو فانر چه کار می‌کند؟

مکمل فیتو فانر

هر دوز روزانه از این قرص، باعث تولید کراتین، رشد موی سالم، تقویت ناخن‌ها حتی بلند شدن مژه‌ها می‌شود؛

  • انواع ویتامین‌های B اسید آمینه‌های سازنده کراتین را تقویت می‌کنند و در بهبود متابولیسم آن‌ها نقش مؤثری دارند.
  • ویتامین E و C از پیاز مو محافظت می‌کنند و هر دو از آنتی اکسیدان‌های بسیار مهمی برای بدن به شمار ‌می‌روند.
  • از آنجا که کراتین ماده تشکیل‌دهنده ناخن هم هست، فیتو فانر به دلیل داشتن انواع ویتامین‌های B، آهن و سیلیسیم و تقویت کراتین از شکنندگی ناخن جلوگیری می‌کند و باعث ایجاد ظاهر زیبا و سالم ناخن‌ها می‌شود.
  • زینک یکی از شناخته شده‌ترین مواد معدنی برای جلوگیری از ریزش مو است. این ماده همچنین در تقویت ناخن‌ها هم نقش مؤثری دارد.
  • روغن گل گاوزان همچون روغن گندم اسید چرب مورد نیاز مو‌ها را فراهم می‌کند که درخشش و سلامت مو را افزایش می‌دهد.
  • روغن هویج موجود در این مکمل مو سرشار از ویتامینA است که علاوه بر ایجاد درخشندگی طبیعی، به بهبود مو‌های آسیب‌دید کمک می‌کند

قرص فیتو برای چه کسانی مناسب است؟

اگرچه قرص فیتو فانر را اغلب بانوان مصرف می‌کنند اما این مکمل برای تقویت موی آقایان و درمان ریزش مو‌ی آقایان نیز قابل استفاده است. مشکلات رشد مو از جمله ریزش شدید مو که سبب می‌شود پوست سر قابل مشاهده باشد و همچنین مو‌های نازک و شکننده با گذراندن دوره درمان این مکمل قابل کنترل و درمان است. توجه داشته باشید در صورتی که باردار یا در دوران شیردهی هستید، پیش از مصرف حتماً با پزشک خود مشورت کنید. کپسول‌های فیتو فانر ژلاتینی هستند تا عمل بلع را برای کسانی که با مصرف قرص مشکل دارند آسان کند. همچنین پارابن، سیلیکون و مواد مضر دیگر را ندارد.

نحوه استفاده از قرص فیتو

مکمل فیتو فانر

طرز استفاده از قرص مکمل فیتو بسیار ساده است. هر روز، ترجیحاً صبح، دو قرص را با یک لیوان آب یا همراه با یک وعده غذایی مصرف کنید. طول درمان کامل با این مکمل 4 ماه است با این حال، بسیاری از مصرف‌کنندگان گزارش کرده‌اند که در یک ماهه اول گذراندن دوره درمان، شروع به دیدن نتایج می‌کنند. برای درمان بیش از 4 ماه، باید حتماً از یک پزشک مشورت کنید

توصیه می‌شود درمان 4 ماهه این مکمل، دو بار در سال، در طول تغییرات فصلی (بهار، پاییز) انجام شود. در این دو فصل به دلیل تغییرات آب و هوا مو‌ها کندتر رشد می‌کنند. استفاده از این قرص به جبران کندی رشد مو‌ها کمک می‌کند.

نتایج بالینی قرص فیتو

یک مطالعه بالینی که روی 20 داوطلب با مو‌های نازک یا آسیب دیده انجام شد، نشان داد که 95 درصد از شرکت‌کنندگان بهبود قابل توجهی در کیفیت مو‌های خود مشاهده کردند. افراد همچنین نتایجی مانند رشد مو‌های جدید در اطراف خطوط مو، مو‌های ضخیم‌تر، پرتر با حجم بیشتر، ریزش مو کمتر، ناخن‌های قوی‌تر، پوست مرطوب و انعطاف‌پذیر و غیره را گزارش دادند.

عوارض جانبی مکمل فیتو

شایع‌ترین عارضه جانبی گزارش شده درباره این مکمل افزایش جوش‌های پوستی است و این احتمالاً به دلیل بیوتین موجود در مواد تشکیل‌دهنده قرص است. افزایش سطح کلسترون خون هم در موارد نادری گزارش شده است که ممکن است بابت روغن سویای هیدروژنه موجود در قرص فیتو باشد.

ترکیبات قرص فیتو اگرچه فاقد مواد مضر و هورمونی است و کاملاً از مواد سالم تهیه شده است اما برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند مناسب نخواهد بود. همچنین افرادی که با مصرف روغن ماهی دچار حساسیت می‌شوند نیز بهتر است از این مکمل استفاده نکنند.

مکمل فیتو فانر ساخت کجاست؟

این مکمل در اصل فرانسوی است. اگرچه فیتو فانر ممکن است در ایتالیا، امریکا یا حتی کره جنوبی ساخته شود، اما مهم آن است که تمام کشور‌های سازنده قرص فیتو تحت لیساس لابراتور فیتوسولیا فرانسه فعالیت داشته باشند.

راهنمای تشخیص قرص فیتو اصل از تقلبی

قرص فیتو فانر اصل کاملاً بیضی و از همه مهم‌تر در اندازه‌های یکسان تولید می‌شود. یعنی قر‌ص‌ها نباید کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از یکدیگر باشند. همچنین در تولید مکمل مو و ناخن فیتو اصل از رنگ‌های مجاز E 171، E 172 استفاده شده است و قرص فیتوی اصل پررنگ است. برخلاف نمونه‌های تقلبی که عموماً کمرنگ‌تر هستند.

نتیجه

بسیاری از افراد در هر سنی ممکن است با شکنندگی مداوم ناخن‌ها و ریزش شدید مو‌ها دسته و پنجه نرم کنند. این دو معضل علاوه بر تأثیری که بر ظاهر و زیبایی می‌گذارند، موجب عدم اعتماد به نفس و ایجاد ناراحتی‌های ذهنی هم می‌شوند. تغییر سبک زندگی و کم کردن استرس، در بهبود ریزش مو و تقویت رشد ناخن‌ها مؤثر است، اما کافی نیست. اگر به دنبال درمان ریزش مو و رشد مو‌های پرپشت‌تر و داشتن ناخن‌های قوی‌تر و حتی پوستی روشن‌تر هستید، مطمئناً ارزش دارد که مکمل مو فیتو فانر را امتحان کنید. هر بسته این محصول دارای تعداد کپسول مورد نیاز برای مصرف دو ماه است و به نسبت حجم، از قیمت ایدئالی برخوردار است.

تیسا مجموعه کاملی از محصولات فیتو را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که از ارسال سریع، محصولات با کیفیت و خدمات استثنایی به مشتریان بسیار راضی خواهید بود.

خرید قرص فیتو فانر از طریق کلیک روی تصویر زیر:

دیدگاه خود را بنویسید