آشنایی با عطرهای مناسب فصل پاییز

توسط در 10ام آبان, 1400 منتشر شدبازدیدها: 1262

مقدمه

برای خرید عطر ها باید به ویژگی های منحصر به فرد هر شخص و همچنین فصل های مختلف، توجه کرد تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و این نکته را در نظر بگیریم که در هر فصل از عطر مخصوص همان فصل استفاده کنیم. در فصل پاییز هم مانند دیگر فصول، نیازمند عطر های مناسب این فصل هستیم. عطرهای مناسب فصل پاییز دارای رایحه هایی با نت های سنگین هستند که وجود این رایحه ها باعث می شود بو و ماندگاری آن ها بیشتر باشد. هنگام خرید عطرهای مناسب فصل پاییز به سه رایحه اصلی موجود در عطر دقت کنید؛ همچنین این فصل بهترین زمان برای خرید رایحه هایی مانند بوی قهوه، چرم و شکلات است. غلظت عطر نیز از جمله مواردی است که هنگام خرید عطرهای مناسب فصل پاییز باید به آن توجه کرد.

معرفی عطر مرسدس بنز سلکت نایت

عطر مرسدس بنز سلکت نایت مخصوص آقایان است و در سال 2019 از برند آلمانی مرسدس بنز و توسط عطار معروف اولیویه کرسپ به دنیای عطر معرفی شد که در حجم ۱۰۰ میل در کشور فرانسه ساخته شده است. عطر مرسدس بنز سلکت نایت که در گروه رایحه های چوبی و فلفلی و ادویه های شرقی قرار دارد با رایحه ای گرم مناسب استفاده در فصل پاییز است. مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده و پس از گذشت چندین ساعت نیز می‌توان رایحه جذاب آن را بر روی لباس و بدن استشمام نمود. نت های این عطر به شرح زیر است.

نت اولیه: ترنج, اسطوخودوس, هل

نت میانی: چوب گایاک, سدر, شکوفه پرتقال

نت پایه: وانیل, چوب صندل سفید, نعناع هندی

آشنایی با عطرهای مناسب فصل پاییز

معرفی عطر هرمس توییلی او جینجر زنانه

  1. عطر هرمس توییلی او جینجر زنانه در حجم 85 میل با رایحه ای گرم ادویه ای، گل، چوب و مشك برای بانوان طراحی و در سال ۲۰۲۱ در کشور فرانسه به بازار عرضه شده است. طراح این عطر، Christine Nagel، یکی از بهترین عطرهای مناسب فصل پاییز را طراحی کرده است.

نت اولیه: گل صد تومانینت

نت میانی: زنجبیل

نت پایه: سرو

آشنایی با عطرهای مناسب فصل پاییز

معرفی عطر کارتیر لا پانتر ادوتویلت زنانه

عطر کارتیر لا پانتر ادو تویلت زنانه در حجم 75 میل با رایحه ای گرم و شیرین توسط کشور فرانسه در سال 2018 به بازار عرضه شد. بر روی شیشه این عطر تصویر گربه طراحی شده است. این عطر نمادی از رایحه گل های وحشی است که در آن می توان رد به جای مانده از گلهای سفید را دنبال کرد.

نت اولیه : ترنج و گریپ فروت

نت میانی: گاردنیا، یاس، موگه، رز، گلابی و آناناس

نت پایه: چوب صندل، نعناع هندی و چرم

آشنایی با عطرهای مناسب فصل پاییز

معرفی عطر دولچه اند گابانا اینتنسو پور هم

دولچه اند گابانا اینتنسو پور هم عطری از برند ایتالیایی دولچه اند گابانا است که در سال 2014 با غلظت ادوپرفیوم در حجم 125 میل به بازار عطر جهان عرضه شد. این عطر رایحه ای گرم و شیرین دارد. این عطر شعار “قدرت احساسی که آزادانه بیان می شود” را به عنوان شعر خود انتخاب کرده است. این عطر برای مردانی که به رایحه های سنتی و نوستالژی علاقه دارند مناسب می باشد. رایحه  این عطر چوبی و آروماتیک است که جذابیت فراوانی دارد.

نت اولیه: رایحه آبی، ریحان، گل شمعدانی و گل همیشه بهار

نت میانی: اسطوخودوس، تنباکو و سبوس

نت پایه: صمغ گل لادن، چوب صندل و مشک

آشنایی با عطرهای مناسب فصل پاییز

معرفی عطر بولگاری من این بلک ادو پرفیوم

عطر مردانه من این بلک بولگاری به معنی مرد سیاه‌ پوش عطری از برند بولگاری است که در سال 2014 با رایحه شرقی، تلخ و گرم وارد بازار جهانی شد. عطر Man In Black که توسط عطر سازی به نام Alberto Morillas در ایتالیا با حجم 100 میل خلق ‌شده است، از افسانه تولد وولکان خدای زمین الهام گرفته‌ شده است و تفسیر آن به ‌گونه ‌ای است که برای مردان عطری مناسب است.

نت اولیه: ادویه ‌ای تنباکو، رایحه عنبری

نت میانی: گل مریم، زنبق،  چرم

نت پایه: بنزوئین، دانه تونکا و چوب گایاک

آشنایی با عطرهای مناسب فصل پاییز

عطر لاو ویکتوریا سکرت ادوپرفیوم زنانه

عطر لاو ویکتوریا سکرت ادوپرفیوم زنانه، عطری از برند جذاب ویکتوریا سکرت است. این عطر در سال 2017 در امریکا به بازار عطر عرضه شده است. عطری زنانه و منحصر به فرد با بویی شیرین، خنک و دوست داشتنی که حجم آن 100 میل می باشد. این رایحه توسط عطر سازی به نام  Adriana Medina-Baez  خلق شده است. این عطر محصولیست زنانه و بسیار با وقار برای خانم ها از برندی که زیبایی زنان را گرامی می دارد. بر خلاف عطر پرفروش دیگر این برند با نام بامب شل که حال و هوایی شیرین و میوه ای دارد، این عطر سنگین تر و چوبی تر است و در آن از آکورد های استوایی و میوه ای کاسته شده و بر آکورد های چوبی و گلی، افزوده شده است.

این عطر الهام گرفته از عشق است و با رایحه ساده و ماندگار در نت های ابتدایی با نت های کاج آغاز می شود. در نت میانه دارای رایحه شکوفه زردآلو است. ترکیب آن در نت پایانی دارای رایحه گل پنبه است. به گفته برند ویکتوریا سکرت، هوای تازه و آزاد، شکوفه گل ها و یک یار عزیز مجموعه ای هستند که می توان گفت بوی عشق می دهند. با توجه به رایحه شیرین و گرم این عطر، مصرف آن را در تمام فصول سال به خصوص پاییز به بانوان پیشنهاد می کنیم.

نت اولیه: سرو کوهی

نت میانی: شکوفه زردآلو

نت پایانی: گل پنبه

آشنایی با عطرهای مناسب فصل پاییز

آشنا شدن با عطرهای مناسب فصل پاییز بهترین انتخاب شما برای داشتن عطر های ماندگار در ذهن اطرافیان تان است پس بهتر است با توجه به مطالب گفته شده برای فصل پاییز از عطر های مناسب این فصل استفاده کنید. رایحه های عطرهای مناسب فصل پاییز می توانند قوی و ماندگار تر از دیگر عطر ها برای این فصل باشند. عطرهای مناسب فصل پاییز سنگین و غنی تر از دیگر عطر ها هستند و همین متناسب بودن آن ها با این فصل می‌تواند به شما رایحه ای آرام بخش هدیه دهد.

دیدگاه خود را بنویسید